häj sommarN

Nu har sommarn börjat och ni får smisk om ni inte samtycker!
Började dagen med fotboll mot Ljusne som gick lite åt skogen men vafan, 2-3 är inte fy skam när vi i princip körde med division 3 laget.
Efter att jag hade varit på match kom jag hem och åt, sen drog Erik Larsson och jag iväg till Lasse Stefanz och badade i typ 2 timmar. Handlade konsum och åt sedan upp det införskaffade inför Göta Kanal som gick på tv4 ikväll...
Han drog hem när eftertexterna började och sen hamnade jag här. Börjar fundera på vad man kan spendera alla sina pengar som man jobbar ihop på... Kom med förslag så jag får lite inspiration vettja!

Kommentarer
Postat av: Simon

Du kan aldrig säga att ett lag med mig, mårten och jonas är näst intill div 3 laget ;)

2009-07-01 @ 23:28:21
URL: http://erikssonsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0