gävle, igen.

Förra veckan var det Gothia cup som jag inte har updaterar något om, men det var helt episkt roligt även om man var ganska slut efteråt. Hade gärna gjort om det om jag hade haft chansen. Tack alla för att ni förgyllde veckan :)

Lönen landade igår och var iväg idag med morsan och farsan (dom har semester) eftersom att jag skulle till tandläkaren i Gävle och dom hade inget för sig.
Efter att jag hade varit hos käftis så drog jag och åt lite mat, sen sprang jag runt i några butiker och handlade lite godsaker.
Linne 99kr @ Carlings (mörkgråa med bröstficka)
Linne 49,50kr @ H&M (laxrosa)
Linnen
Vit Hoodie 349kr @ Carlings
hoodie
Frank Dandy Kalsonger 149kr @ Carlings
3 par strumpor 99kr @ Carlings

T-shirt 299kr @ Carlings
tshirt
Väska 174kr @ JC

Guitar Hero: Metallica med Gitarr. 999kr @ GameStop


Imorgon ska jag nog vara med Medina igen, är annars öppen för förslag för övriga dagar om vad ni vill ska hända (helst med mig inblandad då också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0